porque la vida es asi

Porque la vida es asi?

För att livet är så, ja vadå?

Underbart just nu för mig. Är inne i en bra period, är bara hyfsat nöjd med allt.

Varit hos jackie två dygn med johanna i deras enormt stora mysiga herrgård i varberg/ullared. Vi har bara tagit det lugnt på landet hehe, ätit en massa.

Sista veckan har jag verkligen ätit som en kossa, jag skojar inte. Har sån enorm aptit. Kan äta HELA TIDEN.

 

Nu ligger jag och lyssnar på Jennifer Lopez- Porque la vida es asi. Otroligt fin låt. Den låten va med i bordertown, där Jennifer Lopez spelar huvudrollen med A. Banderas.

Filmen är sick. Sjukt bra. Och jag tycker att Lopez är sjukt talangfull kvinna! Vacker är hon med.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0