Damn. Jag har tourettes

Hahaha, jag tror jag lider av en hint av tourettes syndrom aso.
Detta är helt sjukt.

Men jag älskar hallon, mm!
Mycket mer än jordgubbar. Och på sommaren vill man ba ha hallon.

Och varje gång jag ska säga HALLON.
Några sekunder innan, så är jag skitskraj att jag ska säga OLLON.
Helt sjukt, blir helt panik varje gång jag ska säga

- Ursäkta kan jag få ett Ollon, HRMM ursäkta H-A-L-L-O-N.

Lyckligtvis har inte det inträffat än, men jag tror fan att stunden är kommen snart world.


Idag är en regnig och äcklig dag.
Saltholmen blev inställd och jag är sjuk, sådär äckligt host-sjuk. USCH. Ska vila mig idag, har kunnat sitta inne till nu (kl 18) och det är helt otroligt för mig!! Fan va duktig jag är.


Mamma bakade en kladdkaka förut.
Så kommer jag in och hon har någon jävla kris eller ngt för när jag kommer in säger hon:

- Take a piece of ma cake, and let ya ass shake.

WTF! HAHAHA. Okeeeeeeej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0