Finally

Gothia veckan är slut.
Både skönt men tråkigt.
Va jättekul att jobba med alla goa människor, fast man var svintrött hela veckan.

Tillbaks till vardagen nu.
Sitter i min säng och lyssnar på någon härlig reggaeton låt.
Va ute i solen en stund förut, va helt underbart har typ inte varit ute på hundra år.
Fick lite färg hihi, imorgon ska jag och johanna åka till saltholmen, hej pepparkaka!

Nu ska jag ha en spa kväll faktiskt, fixa allt, hår inpackning, måla naglarna m.m
är så najs att känna sig super freeeeesh.

Och efter det ska jag på bio med Gerardo, INCEPTION, fan vad jag har längtat efter att se den filmen enda sen jag såg reklamen.'
Är såå förväntansfull, inte ofta jag är det med filmer.
Fråga Gerardo hur många gånger jag tjatat om den haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0