G O T H I A



wyclef är gryyyym! alltid gillat den snubben.



Gothia veckan i göteborg är lika härligt varje år.
Massa kulturer mixas samman och stämningen is wondeful verkligen!

Jobbar i matsalen på nya lunden skolan, med jättegoa människor.
Är helt död efter passen haha, men vi har kul iaf. Vissa lag som äter där är speciella kan man säga, hrm.
Som t.ex diviga irakier, skitsöööööta mongoleser (ääh vet ej om man kan säga så, iaf från mongoliet) dom e typ 1,20 långa alla och hur väluppfostrade som helst, funderar på att sno en unge hähä. Sen alla svenska killar, vissa helt fucked up ointressanta och andra söta.

Nu sitter jag och lyssnar på den wave ure flags låten eller något med wyclef, jättehärlig låt.

Ska snart fixa mig, för ska träffa cecilia och hälsa på i kungsladugårdsskolan i matsalen för där jobbar jessica. Sen drar vi alla in t stan med johanna och fikar lääääänge.


Peace
, njut av solen people för den stannar aldrig länge.
Speciellt inte när jag vill ha sol...

fan kom på att jag typ inte varit och badat och solat på år och dagar :( vill!


lovar massa bilder kommer snart, och ett "djupt" inlägg om ett speciellt intressant ämne.

Du vill inte missa ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0