IM ALIVE

Yes, jag lever.
Har bara hänt sjukt mycket sista tiden.

Hände en incident vilket gjorde att jag och 2 tjejkompisar kom med i tidningen osv, bara för att det finns väldigt sjuka människor där ute som inte bör jobba med det dom gör, utan sitta inne bakom galler resten av deras liv.
Hoppas att den jäveln får betala.
Kanske blir rättegång.

Det känns som om 2 veckor har varit 2 år.

Mitt liv är upp och ner just nu.
Jag är förvirrad.

Olycklig och superlycklig.

Idag fyller min lilla älskling Cecilia Jansson år, älskar dig.
Ska ge dig tusen kramar imorgon!

Är sjuk idag, så var tvungen åka hem vila mig, ska faktiskt sova nu.
Imorgon blir de antagligen satlholmen (knarka ipren och nässpraaay) med massa goingar!

Massa sommarbilder kommer från min nya mobil, när jag köpt datorsladden.


/Bianca.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0