Låt

Teddybjörnen Fredriksson ja så hette han...en gång va han bara min..
Den låten.
Lyssnade på den nyss.

Och den handlar ju om när man va liten och hade sin nallebjörn som verkligen betydde mest av allt för en.
Och så va det exakt för mig.

När man va liten och jobbiga saker hände, så kunde man alltid lita på sin älskade nallebjörn.
Jag värdesatte verkligen mitt gosedjur högst av allt, tills jag blev äldre och insåg att det ändå inte spelade någon roll om jag litade och älskade mitt gosedjur.
Jag som alltid hade trott att den skulle skydda mig från allt.

Det var tur att jag hade min lilla nallebjörn, för vi gick igenom mycket tillsammans.

Jag ska se till att mina barn ska vara barn så länge som det går, för det är sjukt vad barn får bli vuxna i förtid.


min lillasyster Alicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0