VAAAAAAARMT

Shiet va varmt de e.
Oså klagar jag!
Jag har klagat hela maj, juni på att de ska bli varmt och när de kommer blir jag sur. Men det är bara för man inte är van vid denna fuktiga värme i just lilla LA SUEDE!

Jag brukar tåla värme jättebra, men fan det blir nästan för mycket idag.
Och så var jag så smart och tog på mig hel svarta kläder.

Har varit hemma hos min kusin Christoffer och firat honom nu. Han fyller en dag innan mig, och vi är lika gamla.
När christoffer hade fötts så la hans mamma honom på min mammas mage och nästa dag ploppa jag ut, så de e lite awesome.

Nu ska jag gå och ta ett isbad eller ngt, eller kolla på titanic.
HOT HOT HOT.


Och imorgon fyller lilla jag år ! HIHI.


hitta en bild från vintras när jag hade rasta.
Vill ha igen!

hitta bara en mongo bild.



PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0