Dear

Idag har jag ätit som en kossa, jag skojar inte.
Hade sån aptit idag, men va så skönt att ba trycka i mig allt möjligt gott, haha! Suck on that, bryr mig inte ett piss vad jag äter.

Varit med johanna idag, låg ute en stund på min gård.
Senare så åkte jag och tog en fika med Jessica och Johanna, sen promenerade jag och Johanna hela vägen hem från stan! Va inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli.
Men på vägen så va de några gamla som raggade, haha, förstår inte hur man orkar...

Johanna gick nyss, och vi kollade på Dear John, med snyggingen Channing Tatum.
Ska man dö eller? Han är så himla snygg...så manlig, ih, haha nejmen den killen har utseendet med sig aso.

Filmen var väl bra, inte WOW precis, men helt ok.



Nu ska jag kolla på Invictus, har velat se den länge, handlar om Nelson Mandela.
Kommer ihåg att jag såg en trailer på bio förra året om den, och då så rös jag verkligen. Kände att denna måste jag bara se! Den verkar sjuuukt bra, bästa skådespelarna är med också.

Får väl säga,
Godnatt



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "suck on that, bryr mig inte ett piss vad jag äter" hahahahaha så skön du är :D

2010-06-27 @ 04:11:52
Postat av: Bianca

haha tack :D

bryr mig faktiskt extremt lite om vad jag äter.

2010-07-07 @ 21:54:11
URL: http://princessbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0