i Biancas väska

Tänkte på en sak.
Min väska är mitt liv. Lite överdrivet kanske.
Men min väska är faktisk en väldigt viktig del av mig för att överleva dagen.

Jag lyckas alltid hamna i massa olika situationer. Men kan säga att jag är en magnet till massa konstiga saker som kan hända.

Många bloggerskor lägger upp vad dom har i väskan.
Då ser allt upplagt och tillgjort ut, man vet att de lagt till och tagit bort saker ur väskan så det ska se snyggt ut.

Men jag väljer att skriva mitt innehåll i min lilla väska redo för mina dagsäventyr.

  • Plånbok (haha hmmm kan va bra att ha, speciellt när man heter Bianca Olsson och är världens mest impulsiva person)
  • Mobil (säger sig självt, jag är Sms:ens kung)
  • Papper (man vet aldrig om man behöver torka bort fiskmåsskit från håret som jag fick göra förra veckan, en otroligt traumatisk händelse i mitt liv kan jag lova
  • Platta skor (alla tjejer har nog varit med om att man får akut ont i fötterna av vissa klackskor. Om man säger såhär Love hurts.
  • Mini Platt-tång (MÅSTE SKAFFA EN SÅN! verkar helt grym. Hur många gånger man befinner sig i fuktigt eller regnigt väder och håret åker upp som en svamp och blir krull. När man kämpat med platt tången hemma i några timmar.
  • Tuggumi (vem vill inte dofta/smaka gott i munnen)
  • Tändare (ja om man skulle behöva tända eld på något hus eller så? hehe)
  • Tamponger (visst är det glammigt ;). faktiskt mer oglammigt om man inte har tampong, euw. inte kul om man inte är förberedd och inte har med.
  • Strumpor (jag fryser väldigt om mina fötter jämt, så jag har nästan alltid med mig ett par strumpor)
  • Smink (kan va bra)
  • Hårnålar (om håret får för sig att ställa sig upp som mitt hår gör ibland haha, då kan det vara skönt att trycka ner det med en näve hårnålar)
  • Hudcreme (hatar att känna mig torr, usch. Är naturligt len eller vad man säger, men vill ändå ha med creme. Kanske därför jag är lika mjuk som en bebirumpa i huden med haha)

    Och massa annat..men de här var de tråkiga nödvändiga sakerna.

Sen vill ni nog inte veta vad jag mer har i väskan haha ;) allt från a till ö.


Karen Miller , läder väska.
Skitsnygg!

Asos.com, 2000 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0