Livrädd

Herregud, jag är i chock.
Fan fick nyss dödsångest, näääh men nära inpå.
Jag gick in i mitt rum, och skulle ta fram en grej som ramlat under sängen, så kryper de fram världens jävla SPINDEL!!
Jag är inte så rädd för spindlar, men när jag såg den krypa fram emot mig så fick jag en chock. Det kröp under huden och jag var tvungen att släppa allt jag hade i händerna och fly.

Jag sitter i vardagsrummet, och vågar inte gå in i mitt rum.
Spindeln är i mitt rum.
Jag är rädd, och det känns som den vet det.
DUMMA SPINDEL!

Får vänta tills mamma kommer hem, måste förfan kunna komma in i mitt rum, måste klä på mig!

ÅHHHHH. Vilken mes man är ibland.


det känns som om det var en sån här!
EUUWW, jag ryser
Jag har skapat en spindelfobi idag.




Kommentarer
Postat av: Bella

Min lillasyster HAR spindelfobi och hon skulle reagerat värre, så du e tuff gums, believe mee =)

Postat av: Bianca

ok =).

hahaha, aso fan jag höll på att dö. önskar att inte spindlar fanns!

2010-07-07 @ 21:52:35
URL: http://princessbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0